Öka tempot.

Jahopp. Klockan är över 12 nu och det innebär att den är min brors födelsedag. Han fyller 16 år nu och det är sjukt hur de växer. Älskar dig Rimon <3.

Annars börjar det hända lite saker i mitt liv (förutom skolan). Imorgon (läs idag) ska jag vara i Scandic Hotell i Ryd och prata tillsammans med Östergötlands fotbollförbund och andra ledare från olika klubbar om hur det är att vara invandrare och ledare. Det håller på mellan 09:00-13:00 så det kommer ta ca 4 timmar.
Efter det ska jag åka till Skäggetorpshallen där jag ska träna ungarna. Från 14:00 till 15:30. Efter det mot kvällen ska jag och några kompisar åka till en kompis och ha det mysigt aka "halv åtta hos mig". Kvällen lär innehålla mat och mys.
När och om jag kommer hem innan söndagen ska jag försöka vila för att på söndag är det cup med Örtomtas A-lag som gäller. På måndag morgon från 8:00 ska jag ha halkbanan, sista delen innan jag får boka teoriprov och uppkörning. TAGGAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0