God jul, gott nytt år osv!

Det börjar eka här. Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat någonting men har inte haft tiden eller lusten att göra det. Det har alltid kommit något mellan. Sen jag bloggade sist har det varit HBK-cup där jag var funktionär och dömde lite själv också, jul, nyår, FYLLDE 18(!!!!), haft 1730 prov och tappat bort min mobil. Lyckligtvis var det en snäll man som hittade den och jag fick tillbaka den dagen efter. Sjukt tacksam att det finns så bra människor! Jag ska försöka uppdatera lite oftare. Hoppas ni börjar hänga här lite oftare. Ha det bra!

Eftersom jag var tvungen att återställa min mobil så är alla bilder efter 9 oktober borta men här får ni något vettigt. Kemi1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0