Framtiden.

Att se framåt och försöka föreställa sig hur livet kommer se ut då är verkligen inte det lättaste som finns. Liksom ta till exempel om 10 år. Då är jag och andra 95or 28 år. Då har vi levt 28 år(!), det är sjukt mycket men egentligen inte för tiden bara flyger iväg nu. Iallafall så kan jag inte se mig själv om 10 år, visst har jag några önskningar som att jag kanske ska vara gift och ha 1-2 barn, ett hyfsat jobb där jag trivs men sedan kan jag inte se mer, som vart jag är, jag har ingen aning om det är i Sverige, Australien eller Afrika. Det är inte lätt.

Ska däremot poängtera: har Du planerat Ditt liv och bestämt Dig för hur Du vill ha det så tycker jag att Du ska hålla dig till den planen Du satt upp och följer den så hoppas jag att Du får som du vill och lever lyckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0