Vinterflört, eller va?

Jag, Emil och Julian från klassen satt häromdagen och pratade om allt möjligt. När jag sa ordet "vinterflört" så började de skratta och sa att det fanns inget som hette så utan att det fanns sommarflört, men är det så att vinterflört inte existerar?

Jag vet att det skiljer från person till person, det gör det alltid i alla ämnen men att vilja mysa på hösten/vintern är väl mer populär än vår/sommar? Jo visst strandpromenader på kvällen i all ära men när det är sommar så är man hellre ute med kompisar och badar, festar osv?

När dagarna blir kortare och luften kallare så vill man nog sitta hemma under en filt och kolla på en film med någon man tycker om eller hur? Inte många som sitter själva när det är sånt mysväder. Jag gör det dock, efter mina erfarenheter så har jag kommit fram till att det finns så många viktigare saker än att ha ett förhållande som förr eller senare kommer ändå ta slut.

För att sammanfatta, från och med nu så finns det något som heter vinterflört, en snygg mysig person man vill tillbringa sina hemmakvällar med under kalla halvåret, så det så.

Bjuder på fina höstbilden jag tog i fredags efter skolan, TREVLIGT HÖSTLOV ALLESAMMANS!!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0