Ojojoj händelserik vecka 42.

Länge sedan jag var här inne så vi backar till förra måndagen och kör lite update, håll i er!
Måndag: Då hade jag temadag på förmiddagen och skulle vi bygga en grävskopa utav träbitar, tråd och mjölkpaket för att sedan använda den för att gräva upp godis. På eftermiddagen åkte vi till Norrköping för att besöka arbetets museum och man fick se hur designen och produkterna utvecklades mellan 1930-1970, musik, rummen osv. Mycket intressant tyckte jag! När jag kom hem var jag helt slut så sängen kallade direkt.

Tisdag: Lång dag i skolan. Avslutade med psykologi där vi kollade på en film på heter Temple Grandin och den är så sjuuuukt bra! Rekommenderas starkt! När jag kom hem så väntade plugg och se Tyskland-Sverige där Sverige gjorde en historisk återhämtning när man gjorde fyra mål på 36' mot Tyskland på bortamötet efter att man legat under med 4-0 (3-0 i halvtid) mycket starkt och det är i såna lägen man sticker ut hakan och säger att man är svensk! Heja!

Onsdag: Ni får ursäkta mig men mitt minne har bestämt sig att inte lagra något från onsdagen så kan inte komma på något jag gjorde då haha.. Pluggade något möjligtvis :)

Torsdag: Vi kollade klart filmen från tisdags på psykologin och gjorde en mind-map om den för att komma ihåg hur den var till provet jag ska skriva imorgon. Återigen, kolla på den! På kvällen hade vi ungdomsledarmöte med HBK och jag sitter numera med i styrelsen, spännande! På mötet gick vi igenom HBK-cupen som är i slutet av november, hur läget är i lagen och om nästa år.

Fredag: Hade matteprov och kan inte säga att det kändes toppen. Hade ont om tid och fick hoppa över tre uppgifter. När jag kom hem så hade jag fått FIFA13!! Vann den på en tävling och det ledde till att jag inte rörde mig från tv:n från fem till halv två på natten!

Helgen spenderades med mitt älskade FIFA haha är ju helt beroende känner jag!

Bilder från temadagen och min nya älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0