Avslutningen av säsongen blev mycket lyckad!

Har haft lite fullt upp under dagen så kommer en lite sen(bättre än aldrig right?) uppdatering om gårdagen. Vi var som sagt på the champs, en jättetrevlig sportbar i stan. Klockan blev 18:00 och dem flesta var där då, vi började med att köra en tävling, 13 frågor om laget/fotbollen. Gick inte så bra för mig så vi går inte in i det, kan säga att jag och Martin fick 5 rätt, ettan fick 10!

Kvällen fortsatte med att vi åt hamburgartallrik och kollade på elitserien där LHC (såklart) slog Timrå med 1-3 på bortaplan. Efter det fick vi underhålla oss själva med att köra rundpingis. Coachen var överlägsen oss alla (röd skjorta på bilden nedan).

Vid halv elva gick jag, Olle, Jonte, Hjalmar, Jerry och Simon hem till Simon och lirade FIFA13 och hade det mysigt, efter att jag slagit Jerry med 3-0 efter 60' så gick vi till McDonalds och där träffade jag Filip, Rade och Bejan, bästa grabbarna! Där lugnade det sig lite och vi kände oss lite sega så jag och Jerry tog bussen hem och var hemma klockan 1, åt en kebabrulle innan jag slocknade i min sköna säng!

Söndagen har spenderats hemma, gjort fint i bakgården och spelat massor av Black Ops. Läggdags snart för att imorgon vakna pigg till temadagen där bl a ska vi åka till Norrköping, håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0