No time.

Som rubriken säger, no time. Har alldeles för mycket att göra men tiden räcker inte till, får alldeles för lite sömntid så nu har jag tagit en huvudvärkstablett så får vi se om det hjälper.. Ligger och lyssnar på musik och arbetar med designredovisningen jag har med Niklas och Max på fredag. Imorse hade jag prov i ritteknik (jobbigare än vad det låter) och engelska redovisning om Abraham Lincons tal "2nd inaugural address" för jag och Emil hann aldrig redovisa i torsdags.

Framåt i veckan väntar som sagt designredovisningen och samma dag är det en inomhuscup som heter "slaget om åtvid" ska spela med några polare och hoppas det går bra. Såna inlägg är tråkiga och jag vet det men hinner inte med att tänka ut något bra. 5 veckor kvar till jullovet. Kämpa!

Håller på att bli sjuk btw.. Inte bra, hoppas det löser sig till fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0